försov med flit...

Jag gör så ibland. Jag ställer klockan på två timmar innan jag måste gå hemifrån för att verka ambitös och sen ställe jag om klockan när den ringer och har till slut bara en timme på mig. Tur att jag inte behöver hoppas in i duschen idag.. Då hade jag säkert sprungit till skolan i bara handduk.. haha!! Nej men jag hade känt mig lite äcklig på väg till skolan iaf.

Äter min müsli nu och funderar på vad för t-shirt som jag ska ha på mig... Hmm!! Varm måste det vara. Iaf rätt så eftersom jag har en rätt så varm kappa. Hatar att frysa. Det är det värsta jag vet. Fast igår hade temperaruren ökat igen att det blev som en slags chock för mig.. haha!! Hade på mig dunjackan då och det slutade med att jag var tvungen att haden öppen när jag gick ute och att jag tog av mig den på MAXI. Ska verkligen "lyssna" på termometern idag. Det står att det ska vara nollgradigt. Lyssnar idag då. Kappa och ugs! Men den jävla t-shirten då... Hmm...

Nu ska jag bädda sängen och klä på mig. En halvtimme kvar sen ska jag vara redo att gå. Börjar prick idag och inte kvart över som vissa andra dagar. Konstigt. Men men,., planering även om det knastrar i mitt huvud nu.. Haha!! Av allt tänkande alltså. Måste gå nu, annars blir det inga kläder. Kan inte göra två saker samtidigt.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0