Freud och Jung

Nyligen läste jag lite om Freud och Jung i min kurslitteratur. Tror att jag ska gå och kolla efter lite böcker på adlibris. De har väldigt intressanta idéer om lite allt möjligt. Som ni hör så vet jag inte mycket om det. Läste lite kortfattat om de och vill fördjupa mig lite.

Bildseminariet var intressant. När läraren inte fick någon respons så pekade han ut folk som skulle beskriva en bild med hjälp av ord som inte liknar utan bara beskriver former och så. Såklart belv jag vald. Men det var inte så farligt. Rätt kul egentligen. Jag börjar gilla att stå framför klassen.

Jag ändrar mig så otroligt mycket nuförtiden. Av att bo själv får jag otroligt bra självförtroende. Eller så har jag bara blivit bekväm :) Hursomhelst så är jag bäst!! Haha!! Inget som skrämmer mig när det gäller mig själv längre. Skönt som fan.

Vad ska ni göra till helgen? Nåt kul?

Kramar


Kommentarer
Postat av: elin

i helgen blir det lugnt :)

2009-01-30 @ 18:41:36
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0