Generalisation

Kollar just på Room Raiders på Mtv. Hade inget bättre att se på just nu.

Iallafall...

Först gick de igenom killrum och där är det dåligt om killar har porr eller glidmedel etc men när det är tjejernas rum de Raidar så är det bra?!!!
Jag tycker personligen inte heller om porr och sånt i killars rum (för jag tycker att det påvisar dålig fantasi) men varför är det så olika mellan tjejer och killar?

Var bara tvungen att kommentera det där.. Jag tycker Room Raiders är väldigt töntigt och konstlat.

Hörs senare :)

Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer
Postat av: elin

oj det där hade du verkligen rätt i! inte tänkt på det..

nu är det kväll och jag och tina tittar på tv. senare kanske jag åker till roshan. va gör du själv?

2009-01-31 @ 19:20:54
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0