Jag vill SOVA


Som jag sa till C idag så har jag sömnbrist, fast egentligen har jag insomningssvårigheter.
Jag vet att det inte gör något just nu eftersom jag ändå inte har nåt att gå upp till förrän på måndag men det känns ändå dumt att inte kunna sova på den tiden som alla andra verkar sova.

Men vad jag då kan göra är att berätta om mina sido-fynd på nätet. Där man kan hitta världens snyggaste saker.
Jag letade efter snygga bikinis för sommaren. Varför vet jag inte men jag hittade ett antal märken medan jag letade på Nelly.com
Första märket jag hittade var VITAMINA
De har underbart badmode :)

De här två kan man köpa på Nelly.com men det finns en massa andra som också är helt underbara.


Märke nummer 2 är Rare
Där hittar man jättefina festklänningar och annat smått och gott


Sista märket för idag är nog favoriten och det är inget mindre än märket Jeane Blush
Där hittade jag min cocktailklänning som jag letat efter så länge, men den lägger jag inte ut här. Ni får fästa blicken på en annan goding från Jeane Blush ist. från samma collection.


Jag tycker alla tre borde få första plats...

Oj jag glömde juh helt..

Om ni vill hitta fina bikinis så kolla in Salinas. De är inspirerade från Rio de Janeiro. Mums säger jag.
Orkar dock inte lägga ut bilder på de... Ni kan kolla själva :)
www.salinasbikini.se

Nu ska jag försöka sova ikapp surf. Fast det är helt omöjligt tror jag.. han sover juh hela dagarna. Jag tror att han sover på dagen för att ORKA sova på natten.. haha!!

Kramar

 

Kommentarer
Postat av: elin

tack för tipsen :)

ja, jag ÄLSKAR mina nya skor :)

2009-01-14 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0