Måste bara...

E frågade mig om mina metallic/läder tajts var sköna.. Och jag måste erkänna.... DE ÄR UNDERBARA att ha på. Jättesköna.. I rätt storlek förstås.. de ska inte avbryta blodtillförseln..

Verkligen ett kap kan jag säga.. Så rätt modemässigt och lika sköna som mjukisbyxor.
Bara lite mer åtsittande än mjukis då :P

Men eftersom jag inte vill handla ett par till i en snar framtid så sparar jag på mina tajts.. Annars skulle jag ha på mig de konstant.

Tajtsen kan man köpa på Lindex och jag köpte storlek 40/42 för att vara säker på att de passar.Men jag har juh lite FORMER med, hehe!! De kostar 199:- och är värda pengarna enligt mig. Så snygga juh :P

Ska plugga gärnet innan Lipstick Jungle nu.

P.S. Ni som är modeintresserade... Glöm inte att kolla in Sofis snapshots (blogg) eller Elin Klings. De rapporterar från modeveckan i Sthlm!! De kommer att "keep you posted" Och om ett tag kommer Sofi iaf att rapportera från den underbara modeveckan i New York. Missa INTE det!!  ;) That's where it all goes down!!!

Kramar på er och läs bloggarna flitigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0