Me me me!!

Egotripp tänker ni och jag säger "Nej, en jag-dag"

Vaknade sent för att det är den enda dagen på en vecka som jag kommer få sova ut. Det behövdes verkligen för även om jag sov runt elva timmar så var jag trött. Kanske sov för mycket men det gör inget. En dag i veckan får jag unna mig det, tycke JAG iaf :)


Hihi!! En bild från när jag sov hos min mor sist

Suttit under min underbara filt hela dagen fram tills nu och bara sett på TV. Måste jag får göra då och då med.
Såg först på ett avsnitt av Men in Trees som jag konstigt nog inte hade sett än. Jag är helt efter med alla serier som jag brukade följa. Jag är inte alls inne på det längre. Livet kräver andra prioriteringar. Livet!! Hör ni? Jag har tack vare min utbildning på KAU ett liv. Iaf ett sutdentliv.


Jag är nöjd med hur det ser ut just nu men saknar såklart ändå en kille att gossa med. Inte desperat direkt och klara mig alldeles utmärkt själv men visst är det väl mysigt med någon som bryr sig om en?
Surfen den underbara får vara vikariat sålänge :) Haha! Vilken kille jag än i framtiden kommer sluta upp med måste tåla djur. Det skulle nog inte funka annars. Surf kommer leva iaf 20 år till eftersom norska skogskatter har en medelålder på 27.

Surf när han sitter på hyllan i köket "Jag vill inte bli fottad igen"

Har äntligen gett upp match.com och berättade det stolt för CC igår på väg till träningen. Men Happy Pancake rekomenderar jag fortfarande. Det är gratis och ett bra sätt att hitta folk dock måste man alltid vara säker på vad man letar efter. Ska inte skriva en avhandling nu för det blir lite töntigt ärligt talat och taskigt för vissa. Men va säker och leta på men var inte rädd för att säga nej!!

Surf har inte mått så bra idag, eller iaf behövde han lite tender loving care!! Han spydde upp en pytteliten hårboll, inget farligt, det är juh vanligt hos katter, så då klappade jag honom och talade snällt till honom. Som om jag höll bak håret på en kompis. Jag tycker själv att det är jobbigt att spy och blir faktiskt lite rädd då så jag försöker att överföra positiv energi till min älskling när han får en jobbig mage. 

Nu ska jag plugga lite, har några sidor i Seendets språk som ska läsas inann morgondagens föreläsning. Lite roligt att få gå på föreläsning faktiskt. Man lär sig så mycket där och det blir så intressant tack vare Jakob. Tack Jakob :)

KRam på er,
Ha en bra fortsatt dag :)

Kommentarer
Postat av: elin

mm fast spolar funkar inge bra i mitt hår :(

2009-01-25 @ 22:12:02
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0