Obama och Beyonce

Såg just på Obamas tal vid Lincoln Memorial.. det var verkligen fint.
Efter talet sjöng Beyonce. Jag grät en tår då. Den massan av människor som alla var där för ett enat USA och som stöder den underbara Obama. Och Beyonce sjunger juh så otroligt bra.

Idag tar jag det lugnt. So long projekt antar jag. Jag är bara såååå trött idag och förtjänar en dag utan plugg. Haha! Visst är jag lat? Men jag tror att det blir lite läsande ikväll innan jag ska sova. det brukar bli det eftersom jag har lite insomningssvårigheter.

Förresten, är det någon mer än jag som är med i Elin Klings väsktävling? Jag hoppas verkligen på Valentino väskan. Jag älskar Valentino.

Not a black state, a white state but the United States Jag skrev om den lite. Obama sa något liknande som jag tyckte lät väldigt bra och inspirerande. Citera mig inte. Det är inte rätt. Men det underliggande meddelandet är detsamma.



Ja var så glad på festen i fredags. Det här är en bra bild på min sinnesstämmning på festen. Det var så kul.

Måste börja ta lite bättre bilder, jag vet :) Ni ser juh inte hela min underbara glans. Haha!!
Som jag sa till J, Klart att jag är färgglad, jag ahr juh en så underbar personlighet :D

Nu ska jag äta en skål med sånna där nudlar som man gör på tre minuter. Jag tycker att det är gott men jag vet att jag kommer att vara hungrig om en timme igen. Tur att jag har choklad hemma.. Haha! Blir nog Choklad, choklad choklad ikväll, Mums

Men NU.. Nudlar

Hörs sen :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0