Pust!!

Nu e jag tillbaka efter en rikigt lång dag.
När jag kom till skolan skulle vi börja efter en timme, vid tolv alltså.. Sen insåg vi alla att vi började ett istället :P
jobbigt värre.
Föreläsningen var egentligen bara en intro till den underbara nya kursen Text och Bild. Det vi kommer göra är att gå igenom texter och bilder :P obvious, eller hur?
Sen stack jag hem och hämtade filmer och busskort och pallade mig sedan iväg till bussen. Väl inne i stan gick jag förbi älskade Bianco och sedan stack jag iväg till nöjesbutiken för att lämna filmerna som jag hade hyrt åt kusin och mig på söndag. Det var bara två minuter kvar tills bussen skulle gå och jag rusade iväg, så fort man kan med slask på vägarna.

Kom iaf fram till MAXI till slut och handlade i lugn och ro. Tog till och med en vagn så att jag inte skulle behöva böja mig ner till en korg när jag omarangerar mina påsar. Jag kör juh med en sådan där scanner. Riktigt fiffigt. Går väldigt fort då.. eller ja, det kan det göra om man inte tar det så försbaskat lugnt som jag gör.. Men det är väl det fina med att vara helt själv när man handlar. Man kan tänka efter och ta det lugnt.

Tog mig två bussar att komma dit och två bussar att komma hem. Men det är det värt. Billigare och mer urval. Jag önskar ofta att jag bor lite mer centralt... Får se... Kanske flyttar jag in till stan till en större och bättre lgnht nästa år isf. ?!!

Ska plugga och planera nu.

Kramar :)

Tack för kommentarerna igen. Det gör det lättare för mig att se vem som läser mina inlägg :)

Kommentarer
Postat av: elin

menar du ica maxi på bergvik?

2009-01-19 @ 18:08:35
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: David

Jag har ochså haft en tung skoldag idag:S Jobbigt värre!

2009-01-19 @ 18:37:40
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0