Träning avklarat :D

Yes jag klarade det :) Tränade mellan 8 och 9 och oj vad kroppen gör ont nu.
Körde en halvtimme med kondition så nu jävlar ska jag bli redo för bikini säsongen som kommer med stormsteg enligt mig. Förra halvåret var juh helt bortkastat träningsmässigt. Det tog så himla mycket tid att få grepp om det nya livet och studierna. Nu när jag har flyt i det hela kan jag lägga ner mer av min lediga tid på träning. Jag klarar mig inte utan det.

Endorfiner kom till mig :) Jag älskar er

Ska plugga nu. Men måste nog duscha innan. Bloir lite äckligt annars. Haha!! Var så förbaskat på bussen. Kan de inte göra så att värmen regleras efter hur varmt det är ute? Jag trodde att jag skulle smälla av. Pust !!

Ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: johanna ågren

Jag följer din ocksåå nu :D HÄRligt med träning, måste också sätta igåpng snaart:D

2009-01-21 @ 11:23:00
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0