Filmer och KAU

Blev inte så mycket bloggande idag. Tyvärr, men dagen har bara rullat på så att jag glömde bort det konstigt nog.
Gick upp tidigt för att åka in till stan. Min grupp skulle ta lite kort inför bildseminariet. Gick bra och fort.

Hann hem för att äta lunch innan det var dags för textseminariet klockan ett.  På vägen dit plockade jag upp det nya numret av DEMO på Pressbyrån och en bok för kursen på Akademibokhandeln. På vägen hem hämtade jag mitt paket som kommit till Jouren; mina filmer :) Tre Disneyfilmer och en billig box med tre Indiana Jones filmer. Woohoo!! Har sett på två av Disneyfilmerna nu på eftermidaggen och ska se en av Indiana Jones filmer nu strax. Ni som inte känner mig ska veta att jag älskar mode och filmer lika mycket.

Dagens outfit bestod utav Nudie Jeans, UGGs, Monki tröjja och en fin håruppsättning. Lägger upp en bild på det imorgon.

Ska se på filmen och sova sen.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0