Facebook

Hej hej,
Det här fenomenet Facebook är helt underbart om ni frågar mig. Man får se vad folk hittar på, vad de tänker på och har faktiskt kontakt med dem. Fast det är inte ALLS samma sak som att ses på riktigt. Det är ett substitut för när man inte har nåt att göra.
Själv skriver jag en massa på Facebook. Vet inte vad man kallar det men det är som att twittra iaf. Jag var medlem i Twitter i början men eftersom jag inte kan twittra från mobilen är det ingen idé. Det gör jag dock med Facebook. Min 3 mobil är helt underbar. Har täckning nästan överallt och kan alltid kolla Facebook updates.

Vet ni vad jag gör just nu? Jag kollar på Mtv och just nu i denna sekund kommer den gamla godingen I don't wanna know. Fy fan vad jag har gråtit till den under min uppväxt. Så jäkla ledsam. Året jag gjorde slut med min första pojkvän.. Fy vilka minnen.




Det bara skriker sommaren 2004!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0