Från mobilen

Hej alla gulliga läsare. Jag ligger här i sängen och funderar över lite allt möjligt. Vissa saker verkar vara utanför min gräns. Det vanligaste som vi tjejer tänker på (om vi är hetero) är killar. Hos mig just nu handlar det om det.

Min stolthet kommer ofta i vägen. Jag vill inte lose face om man säger så. Att klaga, gnälla eller gråta är saker hos mig själv som inte bör ses av andra. Ofta tycker jag det är meningslöst och jobbigt tycket jag. Att berätta vad jag känner för en kille är svårt. Förmodligen kommer jag skita i det den här gången med. För jag tror inte på att det blir ett lyckligt slut på den här lilla sagan.

Jag berättar mer längre fram. Det är liiiite förtidigt att gå in på detaljerna.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0