Äntligen Söndag

Skönt med Söndag. Tvättid klockan ett och sen en låång mysdag med Surf. Inte varit hemma lika mycket och han tar varje tillfälle i akt att gossa. Hoppar upp på soffan och lägger tassarna på min arm när jag skriver. Nu har jag dragit bort armen och det gillade han inte.. Hopp hopp ner igen.

Måste kommentera mitt egna inlägg från igår. Jag var trött och kanske inte fick fram det jag menade. Jag har lite problem med det ibland. När jag sa att jag inte kan förstå hur det kan vara psykologiskt möjligt att hata någon för något så ytligt. Det jag skulle ha skrivit va: Vad är det som får folk att hata någon på grund av det yttre.
Jag tänkte lite i banorna "vad är den psykologiska aspekten av rasism?" och "vad har personen i fråga upplevt som får den att hata någon?" Och då kom de meningen fram. Menade verkligen inte att låta så blåst. haha!! Jag vet att folk hatar andra på grund av det yttre men jag tycker att det är fel. Skulle ha uttryckt mig på ett annat sätt.

Just nu "The Tyra Banks Show". Hon är grym. :)

Ha en bra dag godingar :) Det är söndag och det betyder lugn och ro för mig, iaf denna söndag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0