Bedtime Stories

Det var en väldigt bra film tyckte jag. Visserligen märktes det att det var en barnfilm men Adam Sandler gjorde den rolig.
Jag tyckte som sagt om den och något ja kommer väl ihåg är marsvinet Bugsy som hade knasiga ögon. En återkommande karaktär. När man såg djuret första gången blev alla lite förskräckta för det var ett marsvin med animerade ögon som var onormalt stora.. haha!! Men efter presentationen av Bugsy skrattade man varje gång. Hela salongen skrattade faktiskt.
Kolla här:

Jag undrar om filmen hade varit lika bra utan Bugsy. Jaja,, nu var han med så det behöver man inte tänka på :)
Bra film, men har nog inte sett en Disney film som jag tyckte var dålig.
Rolig film, men väldigt Adam Sandler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0