Dagens Bilder



Ska hålla det kort och koncist.
Tights: Gina Tricot
Tubkjol: Gina Tricot
T-shirt: Monki
Kofta: Mango
Halsband: Halens (men det fick inte vara kvar)

Se vad jag köpte idag:


Nu får ALLA mina smycken plats. Köpte den på Boulevard. Fin va?
Och ojj vilken överblick jag har nu. Visste inte att jag hade så många smycken.

C har blivit sjuk så jag tränar imorgon bitti ist. Tror jag. Om det inte blir imorgon kväll.
Men jag har ändå varit duktig och köpt en massa frukt och grönt. Ska bli gott att äta en äppel och banan sallad med lite knäckebröd ikväll. Ska även lära mig att äta keso. S menar att min lunch är lite liten så hon föreslog att jag skulle köpa fisk. Höll med och var på jakt ända tills jag trodde att jag var klar. Så när vi var vid bussarna så kom jag på att jag glömt fisken. Blir bara sallad då...
Jag tror att Anna Skipper skulle vara stolt på mig med denna kyl:



Och fruktskålen :) Hehe! Den räckte inte, så det blev en keramikskål ist.



Grape, Äpplen, Apelsin, Citron!

Och Surf bara sover. Ja fast inte när jag tog bilden. Han vill juh också vara med lite:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0