Dagens Outfit

Körde jeansstil. Lånade min mors jeansjacka. Det blev för varmt med min svarta kappa.

Så idag är det samma saker som sitter på min kropp som igår. bara bytt byxor och jacka.

Surf var snäll på vägen hem till arvika.

Såklart såg jag direkt en tjej som jag absolut inte ville träffa, på stan. Hon förföljde konstigt nog mig och min mor. Så det bevisar juh bara att hon inte har ett liv.

Jag köpte present och en flaska vin för lördagens fest. Jag längtar verkligen till lördag. Som jag sa igår :)

Ska vara lite social med Surf och min mor nu. Äta cashewnötter och kolla på tv.

Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna

hej :D kul att kika in hos dig igen!! var ett tagsen, allt bra :D?? vad tkr du om min balklänning? kommentera gärna :D jhihi puss

2009-03-23 @ 22:04:46
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0