En trevlig kille?!!

Kollade just på ett nytt avsnitt av The City (underbar serie) för att jag inte kunde sova. I det avsnittet handlade det mycket om otrohet, svek och lögner enligt mig. Visst en serie behöver små konflikter för att undvika att bli tråkiga men varför alltid samma konflikter. Hmm.. Om jag inte skulle tycka om Whitney och New York så mycket så skulle jag nog inte se serien. För mycket pojkvänsdrama och för lite modedetaljer.

Men den fick mig att tänka. Jag har nyligen lagt ner alla sånna där sidor som netlog, match, pancake och en massa fler osm man blir inbjuden av och tror att det inte gör nåt att vara medlem men jag är så trött på alla dessa sidor för det är BARA miffon som skriver. Fula, tråkiga, sexfixerade skitstövlar. Och när det inte är det så är det alltid nåt som är fel.

Sen jag har försökt mig på nätdejting så har jag bara haft första dejter och inget annat. De är mer avskräckande än lockande. Jag är så trött på att leta eller försöka hitta en kille som är normal och som ser någorlunda bra ut. För det finns inte på nätet. Varför tror ni att de använder nätet egentligen? Jag ska inte ge mig ut i det vimlet längre för jag är inte desperat och har ingen lust att träffa någon längre. Jag är helt avskräckt. No more boys for a looooooooooooooong time. Nu får det vara nog. Jag ska juh ändå inte ha barn förrän jag är 30 minst. 10 år kvar som jag kan spendera på bara mig.

Och en liten sak till,,, jag blir otroligt petig av ett så konstigt urval av mittemellan killar. Usch vad jag inte tycker om att vara kräsen.

Nätdejtande och communities är onödiga. Skaffa ett riktigt liv iställer. Facebook är det enda jag accepterar nuförtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0