Gårdagens bilder från fotograferingen



En kall dag som krävde en del tålamod.
Denna bild är från de två sista bildtagningarna.



T var lite upptagen med mobilen och S kollar tydligen utrustningen. Hehe!
Vid det här tillfället var alla trötta och kalla.

Efter en snabb koll på stan efter en present till min gulliga, älskade pappa åkte jag hem. Den dåliga uppdateringen av bloggen igår berodde på min eftermiddagsvila. Kanske beror på en speciell tid på månaden men,.. väldigt skönt att sova ett antal timmar på dagen. Det gör mig mer utvilad på morgonen efter. Kroppen vet juh inte när man sover, bara att man samlar energi.

TIPS: Om du inte har tid att sova och känner dig trött så sov ett par timmar i taget när du har tid. Närsomhelst. Det funkar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

coooool blogg hehe! ska försöka följa den ;-D

haha glömde köpa fisk till lunch ja...det var ju lite förargligt ;-D

2009-03-11 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0