Mönstrat är såå fint

Kollade lite vår och sommarkläder på nätet. Och det jag fastnar för hela tiden är allt som är mönstrat eller blommigt.
Ska nog köpa en del sommarkläder på H&M och resten Monki. Fin fint. Kolla in H&Ms hemsida. Underbara kläder för sommarn. Fina klänningar. H&M har dessutom en massa fina skor. Kanske blir det ett par där. Får se.

Imorgon blir det iaf dags för mig att kolla in kläder på H&M. Prova lite. Ni hänger juh såklart med in i provrummet. Eller min kamera iaf.

Sen beställer jag hemifrån tror jag. Då köper jag inte nåt som redan har blivit provat eller som har fläckar. Kanske bättre?!! Vet inte om det är bättre men ska prova det denna gång. Lite smidigare med. Då får man kläderna hem till dörren och eftersom jag inte ska ha de förrän i sommar så kvittar det om det tar en vecka eller två.

Ska åka för att träna en timme nu. Är lite uttråkad och orkar inte sitta och tråka hemma. Synd bara att det är så blött ute. Mina skor läcker.. måste spraya de ikväll tror jag.

Ha en bra dag min kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: elin

de enda jobbiga e ju att de inte finns samma kläder på nätet som i butikerna..

2009-03-09 @ 22:44:19
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: jessica

steffi!¨hur är läget? bara så du vet så kommer jag hem om en månad. kan berätta mer om det senare. men ville bara förvarna dig så du inte blir helt skräckslagen =P. kramar!

2009-03-10 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0