Pappas fölsis

Idag fyller min underbara pappa 49 år. Nästa år blir det såklart en brakfest. Tänk att min far börjar bli så gammal. Eller snarare att tiden går så fort.

Vi hade iaf en trevlig dag på museumet. Han hade rätt kul tror jag och han och hans sambo knöt en del kontakter för husvård. De renoverar juh sitt gårdshus. De fick se gamla bilder från museiarkivet och fick äntligen reda på hur gammalt deras hus egentligen är.
Jag intresserar mig juh en del för gamla historier, om kultur och då såklart också kulturarv. Väldigt spännande att få reda på hur e gjorde förr, när det inte fanns maskiner än. Coolt.

Både pappa och hans sambo tyckte att mina tights var coola. Hehe! "Vad är det där?" och "Vad är det för tyg" De skrattade när jag sa latex.. hehe!! I Arvika ser man juh inte mycket mode.. haha, eller snarare stil. För mode kanske det inte riktigt är när det kommer från Lindex och kostar 200 spänn?! Eller kanske... hm.. alla har sin egen åsikt om sånt.

Ikväll blir det film och lugn och ro. Förmodligen måste jag somna till bakgrundsmusik och en stark bas idag igen men det är juh helg och jag kan sova imorgon.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! vad mena du med lindex? att folk i arvika inte har stil? eller att dina latex-leggins är fràn lindex?

2009-03-15 @ 11:47:50
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Jag (Steffi)

Svar: Menade att mina tights är från Lindex. Och att det kanske inte är så många som har på sig sånna i Arvika

2009-03-15 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0