Sovmorgon :)

Det var skönt att sova lite längre idag. Gick upp halv tio. Surf satt såklart från klockan nio och jamade nedanför sängen. När han märker att jag inte sover lika djupt så tar han tillfället i akt och jamar så att han blir hes. Ett grymt sätt att väcka mig men dumt nog funkar det. För det är omöjligt att somna om till det.

Klockan ett ska jag infinna mig i skolan för att finslipa filmen. Undrar om jag kommer skratta åt den idag med?! Även om den är sorglig på ett sätt så gör låten den konstigt nog rolig. Hmmm...

Sen ska jag hämta mina nya kursböcker på vägen hem. Fyra tjocka böcker. More books for the people. :)

Nu ska jag se om jag hittar nåt vettigt att ha på mig.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0