vilka dagar.. puh!

Igår hade jag en väldigt lång dag. Men jag lyckades att fånga en dagens. Hehe! På förmiddagen lärde vi oss att skriva manus och på eftermiddagen hade vi photo-story workshop. Väldigt intressant. Lärde mig hur man klipper låtar som man spelar på nätet och hur man gör mp3 låtar. coolt va?

Det var hursomhelst en väldigt lång dag för efter skolan åkte jag på en gång till träningen. Och j vad duktig jag var, tycker jag då. Och jag måste säga att det var en MASSA snygga killar överallt. Oj oj. Men jag håller fortfarande fast vid mitt beslut att fortsätta vara singel. För hur kul det än var att kolla på alla killar så skulle jag inte vilja tillbringa mitt liv med nån av de. Ush! Så trött på sånt att jag nästan mår illa.

Idag gick vi igenom hela kampanjen och sedan åkte jag in till stan och shopppade med S. Köpte en kjol och en T-shirt på Monki och ett par svarta tights på Gina. Äntligen har mitt vårshoppande börjat. Men jag kollade även på skorna på Bianco och plötsligt vill jag inte ha de skorna jag hade kollat på. Ska nog beställa från nätet ist. Är enklare och det finns mer urval.

Bilder:
 Dagens (igår)


Kläder från Monki
(miniatyr)




Imorgon blir det en kort tripp till KAU och sen handla mat.

Kramar



Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar sådana kjolar! testade en på Gina igår men jag hade ingen snygg topp när ja prövade så ja köpte inte :/

2009-03-04 @ 17:42:00
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0