Ännu ett gap!

Det visserligen gått lång tid nu mellan inläggen men det är inte mycket som händer som jag kan skriva om. Jag jobbar en del nu och samtidigt håller jag på att göra ett arbete med min studiegrupp från Universitetet. Så just nu måste jag säga att det inte händer mycket. Om jag har något att nämna lägger jag ut ett inlägg. Men dagarna går som sagt nu bara ut på jobb och skola.

En sak kan jag dock nämna och det är väl lite sisådär intressant. Jag läste ut min sista Harry Potter idag och det enda jag kan säga är wow vilken spännande bok. Det händer så himla mycket i den sista boken och det är ett bra slut. Även om det inte verkar så ända tills man är framme vid det.

Så om du inte redan har gjort det, läs Harry Potter böckerna, och då menar jag alla sju. Man inte bara läsa en.. haha!

Jag går igenom nästa serie med böcker nu; Diana Gabaldons serie med romantiska romaner. Också värda att läsa. Jag är på bok två där. Ettan var otroligt bra och tvåan brjar intressant. Undrar om det händer mer spannande grejjer bara. Snart så antar jag. Snart halvvägs igenom. Lite sorgligt när man är klar med en bra bok. Lite som en död.

Nå ja, nu vet ni vad som pågår. Ska nog börja med lite Dagens när jag är ledig men jag jobbar ett antal dagar i veckan så det får bli på de dagar då jag är ledig.

Ha en bra kväll. Och...

Skriv en kommentar någonstans om ni vill veta något eller så. Kommentarerna går direkt till min mail.

Kommentarer
Postat av: elin

kul att du uppdaterar så man vet att du lever. blir ju inte så mkt msn:ande nuförtiden heller ;p

2009-05-16 @ 00:29:06
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0