Godmorgon på er :)

Hej på er:) Nu är jag på gång tidigt igen. Varje morgon vaknar jag runt klockan nio, äter min frukost och kollar mina favvobloggar, eller snarare alla bloggar som jag läser. Min frukost består ALLTID av en skål med yoghurt; ibland banansmak, ibland jurdgubb, ibland hallon, och till det Sunt och Gott müsli med en skivad banan uppepå. Visserligen är jag vrålhungrig vid lunch men bättre med frukost än inget alls. Annars skulle jag dö av svält eller så vid 11tiden redan och jag äter för det mesta lunch mellan 12 och 13. (Ni som vill veta ;) )

Idag är det en helt vanlig dag igen. Min tenta närmar sig med stormsteg men jag känner mig väl förberedd. Idag ska jag läsa in allt som jag behöver läsa in och imorgon gör jag det en gång till. Känns så underbart att vara före tiden. Annars brukar jag alltid vara i sista minuten. Men tack vare min nyfunna självdisciplin har jag tvingat mig att vara klar i tid. Wow! Tummen upp för mig :)

Som ni ser är jag igång med bloggandet igen. Kan juh inte svika min trogna läsare. Så nu ska jag börja ta lite mer bilder igen med mobilen (superbra kamera). Dagens Outfit kommer sen :) Ska först ut efter lunch så det blir en outfit då :)

HA en bra dag och kom ihåg att sommaren är runt knuten, skolan tar snart slut och sjöarna börjar bli varmare. Wohoo för sommaren.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0