Regnigt = bra

Det regnade när jag vaknade för en stund sen. Det första jag tänkte var "mysigt"! Det har varit väldigt torrt och varmt ett bra tag nu och det har inte rengat helt fullt ut på väldigt länge. Gräset kan juh inte växa utan regn och vi kan inte njuta av solen om vi inte har något att jämföra med. Regn är näring och en kylande faktor. Så idag är det tummen upp för regnet.

Sitter just nu och dricker en kopp English Breakfast "mama style" Det är väldigt svagt och ganska så smaklöst men min mor har druckit det hela mitt liv och idag frös jag väldigt så då passar det även mig.

Hon ska förhöra mig en nästsista gång på alla frågor och sen en sista gång efter lunch. Ikväll åker jag till Karstad och sover hemma i min egna säng. Ska dessutom städa och packa ihop allt som ska med på fredag. Nu kommer jag på att jag knakse borde dubbelkolla att mormor verkligen åker imorgon. Det vore så typiskt om hon glömmer bort att jag ska med och bokar om tiden.

Så sammanfattningsvis vad som ska göras idag:
  • Ringa mormor
  • Skriva en lista på saker som jag ska ta med hemifrån
  • Läsa på inför tentan
  • Kolla tågtider
  • Duscha
  • Åka till Karlstad
  • Packa
  • Städa
Vad ska ni göra denna dag?

Kommentarer
Postat av: elin

Fan ja har inte läst din blogg på länge och missat helt att du va i arvika ju :(

2009-05-07 @ 21:51:56
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0