Fredag!!

Det är äntligen Fredag. Inte för att det betyder att det är så mycket mer att göra men jag har iaf nåt att göra ikväll. Gött det. Egentligen skulle jag till Arvika för att gå på min kompis Elins Sexparty men jag har helt enkelt inte råd att åka till Arvika eller orken att ta med min kissemisse. Det är lite synd om honom när jag ska köra fram och tillbaka med honom sådär.

Jag ska på "fest" hos Jessica. Inte för att det blir någon lång kväll, men det blir vin, smothies förhoppningsvis (som jag ska göra sen) Och en hel del snack och skratt. Fast idag får cykeln stanna hemma. Orkar inte cykla hem mitt i natten uppför de ödesdigra backarna. Ta kål på mig kan vi göra en annan dag.

Naglarna är röda, jag har duschat men jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll. Eftersom vi inte ska ut efteråt får det bli nåt bekvämt men snyggt. Halvt casual och halvt uppklätt.

Ett paket har iaf kommit idag som jag har väntat på. Inget shoppingrelaterat men husligt. Jag har nämligen beställt en lite pärm med mat och hälsotips och till den får jag en juicepress. Snart har jag så många köksartiklar at jag inte vet var jag ska göra av de. Behöver ett större kök känner jag.

Visar sen när jag gör smothiesen om jag har råd till frukt.. hmm.. vi får kolla plånboken... Hur mycket kan sånt kosta egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0