No School!!

God Morgon

Vi det här laget är det redan rätt sent men jag har varit vaken sen 8 för jag skulle till Universitetet men som tur var kollade jag kurshemsidan och såg att det var inställt idag. Hade jag kollat det igår kväll skulle jag kunnat sova längre. Fast det är nog lika bra att vara vaken tidigt. Då blir det inte en sån omställning imorgon bitti.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Blir nog en väldigt seg dag. KAnske lite Sims 3. Fast jag har tröttnat lite på det. Ikväll ska jag nog laga lite mat. Har inte bestämt mig för vad dock. Kanske en paj? Nu har jag så många möjligheter att jag inte vet var jag ska börja. Vill juh helst baka men det känns inte som prio ett precis.

Vi får se. Visar er sen vad det blir iaf. Kanske steg för steg??




Stör tydligen.. haha, men det är han som har tagit min plats.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0