Skolavslutningen :P

så var det avslutning igår. Jag gick aldrig till den i skolan, för den juh faktiskt ligger i karlstad och jag ändå inte får ågra betyg samt att ingen av min närmaste vänner i klassen kommer vara där. Jossie (min stavning) e hemma i leksand sen i torsdags, sandra och jessica båda i malung (tror jag) och resten av klassen e inte så noga med avslutningar och sånt heller så vi hade juh bara blivit typ 4 pers... hehe
så jag ahde en film dag.. va för slapp för att gå ut och alla andra var ju på sina avslutningar.. självklart:) för de får faktiskt betyg:) (orättvist) joo, för anledningen till att jag inte får betyg e att jag går en linje där vi har två års kurser och betygen nästan bara beror på det skriftliga provet innan studenten så vi får bara veta ungefär vart vi ligger men mera "det går rätt bra för dig där, stefanie" och "jobba på så"... BORING... vilken bra inblick man får ("INTE")

iallafall så bestämde jag och elina vid 7 att vi skulle gå ut under kvällen. jag drog på mig lite kläder fixa min make up och så möttes vi halv tio typ (inte för att det tar tre timmar att fixa till mig men). Vi möttes vi glassbaren vid torget och gick för att köpa dricka att blanda ut spriten med:) Fanta för min del och elina hade sina öl. Vi gick och satte oss i parken och hade trevligt (som det kallas nu för tiden:P) . Efter ett tag och många samtal (Elinas mobil :P ) kom dolian och joinade oss. när vi / de hade druckit up, och gömt resten bakom en buske, gick vi till bryggan. Och efter det gick allt väldigt fort. Efter att ha mött ett par litauiska killar gick vi in på bryggan och satt där och pratade (lite lulliga) men det var typ bara vi där så vi gick till 4B och spelade biljard. Jag kommer ihåg att jag var rätt bra och vann mot ett par av killarna... haha!! där mötte jag även två jättesnälla tjejer och prata lite (verkligen lite, typ fem minuter) med dom medan jag trodde att jag tappat bort elina :P. Efter det gick jag och elina (dolian hade försvunnit vid det laget) och letade efter folk (tror jag) nej, just det ja:) vi skulle fylla på våran "spritometer" vid parken och det gjorde vi också. hon fick mig att halsa en halv flaska med utspädd vodka.. BLÄÄÄ. men det gick ner iallafall. sen gick vi till bryggan igen där det nu va mer folk än vid elva (klockan va nu fem över ett kommer jag ihåg) och där va vi tills två typ. jag försvann in i discot , med en kille jag känner, medan elina försvann med nån ut från bryggan för där hittade jag henne sen efter att ha ringt henne i ren förtvivlan över att inte se henne inne. hehe!! Ojjojj säger jag bara
. då e det igen en svacka men vi hamnar vi Timmys där vi träffar allt möjligt folk och dit killen från bryggan kommer också. Inte mycket hände efter det.

vid kvart i fyra va jag hemma iallfall och föll i säng. nu sitter jag här och skriver och mår hur bra som helst. Ska ut med moa nu och gassa i solen och ungås:)

Hade bäst alla gulliga personer

Kommentarer
Postat av: El.

Jaa du... Va sägs om en repris idag? haha

2007-06-16 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0