Just nu!

Jag sitter och sliter med detta förbannade arbetet.. men ikväll ska jag vara såpass klar att jag ska kunna sova gott.
En timme till sen blir det Greys Anatomy. Kan juh inte missa slagsmålet mellan hetingen och McDreamy.. Tycker Mc Steamy är hetare än McDreamy.


Sitter på mitt lammfäll från IKEA (syntet tror jag men mjukt ändå)
Alla böcker och papper ligger ordande, även om det inte ser så ut :P


Surf sitter och gnäller i köket. Jag åt kyckling förut och han fick inte smaka...
Vaktar mina skor ist.
Han ska få mat nu. Ojj vad han kommer bli glad mitt lilla kakmonster.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Haha ja sjuk fråga! ;D

2009-04-15 @ 20:23:04
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0