Vad blir det ikväll tro?

Nu är klockan 19.23 och jag tror att det blir lite vin och ett par filmer hemma hos L. Min lilla goding :) hehe!
Fast vi får se. Förmodligen blir det det men just nu verkar det som om on har fastnat mellan lakanen. Vi skilldes åt förut efter vår lunch på royal ( en thailändsk bra restaurang här i Arvika BTW) för att sova lite middag. Vi var båda jättetrötta men jag somnade såklart inte utan åt lite fika (choklad och juice) och blev genast piggare.


Min lunch ungefär (google-bild)
Men gott var det. Dock gjorde min mage uppror sen.

Ha en bra fortsatt skärtorsdag

Kommentarer
Postat av: elin

gott det ser ut!!

var lunchen trevlig?

2009-04-09 @ 19:42:42
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0