Varför jag älskar filmer så mycket

Jag tittar just nu på Kill Bill Vol. 2. Förra veckan såg jag ettan. De är så förbannat bra.
Ja, hursomhelst, så älskar jag filmer. Det är en orsak till varför jag är en mediastudent.
Men orsaken till att jag älskar filmer då? Det är för att de visar olika versioner av tänkbara liv.
Den drama jag inte får i mitt liv får jag från mina filmer. Alla filmer är inte lika bra men de är alla intressanta; hur de är konstruerade och uppbyggda. Underbart!

Älskar du filmer lika mycket som jag?

Kommentarer
Postat av: linn

jag tittar nästan aldrig på filmer, och om jag har sett någon film så kommer jag inte ens ihåg vad den handlar om ;p

2009-04-26 @ 20:39:18
URL: http://linnmorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0