En ny utmaning

Elin utmanade mig än en gång och jag bara säger att jag tar utmaningen men jag har inga vänner med blogg så jag utmanar alla som läsr detta att ta upp utmaningen.

Utmaningens regler:
1. Länka till den som utmanat dig (i ert fall mig)
2. Berätta sju sannigar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg (vilket jag inte kan göra)
4. Skriv en kommentar om utmaningen i de utmanades bloggar

Mina sju sanningar:

  1. Jag är lite smått inkonsekvent när det gäller mina rutiner
  2. Jag får problem med magen (d.v.s. gaser) av fel mat
  3. Min pappa var länge min idol
  4. Jag dansar omkring i min lägenhet när jag blir rastlös (tänk afrikansk dans med inslag av dirty dancing)
  5. Jag är lite fördomsfull
  6. Jag tycker att det är skönare att gå runt utan BH än med och tar varje tillfälle i akt
  7. Älskar teknik (tvapparater, datorer, tv-spel, mobiler, blackberries och allt annat tekniskt)

Kommentarer
Postat av: elin

haha det där med bh:n va kul :)

2009-02-26 @ 20:52:48
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0