Morgonen gryr.. eller snöar

Som jag befarade så snöar det som attan här och det betyder att jag kanske måste omorganisera hela helgen.

Men pappa ringde nyss och frågade om int ejag kunde strumta i min lektion. Men det kan jag inte för jag har inte lust att göra en komplettering för Aristoteles-texten. Det skulle väl ha varit en bra start på mina nästa 20 år va. Nej så det sa jag att jag inte kunde och så sa han inte att han inte kunde hämta mig utan sa bara att han ska kolla hur saker och ting ser ut senare.

Jag höll verkligen på att nästan bryta ihop förut när jag såg ut. Snö har aldrig orsakat så mycket lidande hos mig förut. Usch!
Hoppas hursomhelst att vi kommer iväg idag. Annars får jag ta en kort tripp imorgon och då kommer pappas planer gå i stupet känner jag.

Nåja. Vi ska se hur det går.

Nu ska jag först och främst palla mig iväg och hämta mina beställda böcker. Så traska i snön var det. Ska jag klä på mig än eller ska jag ta mysbyxor dit bort.?? Hmm.. Blir nog mysbyxor och UGGs. Haha! Vilken combo.

Vi hörs ikväll..

Önska mig lycka till. Att pappa orkar åka bil i snön. Lite kul är det juh när man åker bil i snön, enligt mig men...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0