Ms. International for real

Utan att tänka på det läser jag lätt böcker på mina tre språk. När jag satt och pluggade nyss så slog det mig att jag inte längre tänker på vilket språk som mina böcker harutan jag läser lika lätt på tyska, engelska och svenska. Jag visste juh såklart att jag kan alla språken, sånt kan juh inte ens undgå mig men att jag inte tänker på det utan bara hoppar från språk till språk det är rätt häftigt tycket jag.
                                     
Nu har jag läst ett av kapiten som jag låg efter med och nu gäller det att komma på ett nytt koncept för H&M. Min hemtenta består nämligen i att vi ska lansera H&M i turkiet där det inte finns än (på låtsas men ändå kul) Så nu ska jag forska i turkisk reklam och den befintliga reklamprofilen.
                                                       



See ya later alligator

Kommentarer
Postat av: elin

åh va spännande! där lär ju harem-byxorna funka iaf ;)

2009-02-17 @ 14:44:21
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0