Slappis

Imorse sov jag ut igen. Skönt med sånna dagar. Men jag börjar bli liiiite rastlös nu.
Nästa vecka kör jag igåg igen.. hehe.. med träningen alltså.

När jag är hemma oftare så tänker jag mer än vanligt och därför kommer det fram lite flum då och då.
Det vet juh E.. hahaha!!

Så idag har jag byggt hus...i spelet The Sims Life Stories, och planerat inför skrivandet som ska starta imorgon. Morgondagen ska jag dedikera skrivandet och slipandet av min hemtenta.  Sen ska jag skicka iväg det till pappa. Eftersom hemtentan handlar om reklam är han The Man. Hehe! Kanske han sambo kan kolla på det med. Hon är juh svenskalärare och kanske har lite tid över för lite kommentarer :)

Ha en bra kväll :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0