VOGUE

Kollade runt lite på VOGUEs sida: Style.com och hittade bilder från lite fester.
De jag lägger upp nu är mina favoriter från de bilder som tagits på outfitsen.

Annual Sidaction AIDS Benefit Gala



Diane Kruger i en klänning av Nina Ricci.
Den är verkligen jättefin tycker jag. Jag älskar släpet!



Den geniale Elie Saab (till vänster) med Dita von Teese i en av hans kreationer
Hon ser ut som en modern Geischa. Vacker.
Även strippor klarar av att se ut som damer, tydligen
.



Mila Jovovich i en Elie Saab. Väldigt elegant !!




Och Mischa Barton, även hon i en Elie Saab
Hon verkar som tagen ur En midsommarnattsdröm med de där blomaplikationerna.
Jättefin !!

Och allra sist kommer en mindre uppklädd Virginie Efira,
men hon visar klart och tydligt hur man ska klä sig i läderbyxor.



Hon var tydligen där i jobbsammanhang, eller så är det hennes stil rätt och slätt.
Snyggt var det dock, uppklädd eller ej!

Vilken av klänningarna gillar ni mest?
Själv så kan jag inte bestämma mig. Skulle inte tacka nej till nåt. Haha!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Heeej! Såg du Eftersnack igår på SVT? Din dejt var med ;D Han var duktig på piano ju!!

2009-02-05 @ 21:43:59
URL: http://bedazzled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0