En underbar dag

Idag gick verkligen allt rätt :)
Först hade jag en superbra presentation på föreläsningen. Den gick jättebra och vi fick en massa positiv kritik för våran film. Kändes som värsta boosten för självförtroendet. Inte för att jag behöver det men det är alltid skönt med komplimanger i alla former.


Nästa grej som gjorde mig otroligt glad var att jag hade ett missat samtal från kommunen i Arvika där jag hade sökt jobbet. De ville att jag skulle komma dit för en intervju, eller som de sa det "vill lära känna mig bättre". Ringde såklart upp när jag var hemma i eftermiddags och sa när jag kan och hon sa när hon kan. Så nu ska vi ses nästa vecka i lilla Arvika. Roligt värre. Jag vill verkligen ha det sommarjobbet :)

Sen hade jag även en väldigt trevlig eftermiddag med A. Det slutade med en halv macka från Subway och ett par sandaler för sommaren. Nu har jag också ett par gladiatorsandaler. Kommer se grymt bra ut till jeans eller en kjol. Yeha!!


När jag kom hem hade jag fått en present från en kompis, min Best Friend L. Hon hade glömt att ge mig min present i helgen så hon var så gullig att skicka den. Hon bara hörde av sig i måndags och frågade efter min adress. Gulligt värre.

Nu har jag suttit med min omtenta och planerat in i minsta detalj hur jag ska ta tag i detta. Skrivit upp kapitel och vilken fråga behöver vilket kapitel och vilka böcker. Imorgon ska jag läsa, researcha och börja gnola lite på frågorna. Ska banne mig bli klar med denna i god tid så att jag kan finslipa på den.

Ha en bra fortsatt dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0