Det var längesen

Det var längesen jag skrev sist. Helgen var lång och det har hänt en del. Det som är nämnvärt är ett skumparty på Valborg där jag blev otroligt blöt dessutom klippte jag håret samma dag. Snyggt och lufitgt blev det. Vet bara inte hur jag på ett bra sätt ska få lockarna att komma fram igen. För nu är det lite kortare. Men när det blir längre igen kommer jag ha ett riktigt hollywoodsvall ;)

Så för att sammanfatta helgen kommer lite bilder:


Våren kom med stormsteg förra veckan.


Jag njöt av solen så ofta det gick


Valborg med god mat och lite saker att knapra på efteråt. Min martini står där på bordet.
Gott var det och roligt !!


Mina sandaler har jag använt väldigt flitigt. Sköna och sitter som smäck på mina konstiga fötter.

Jag var ute hos pappa med. Så här kommer en del bilder från dagen med:


Pappas ofärdiga trädgård, och hans mark bakom


Här satt jag och pappsen efter våran långa promenad och drack te. Mysigt! Men lite kallt i skuggan

Jag ska försöka blogga lite mer nu. Jag har lite svåt för det här i Arvika. Det händer alltid mycket mer här. Beror på att familjen och nästan alla vänner bor här. Kan alltid få dagen att bli full med aktiviteter. Bra eller dåligt. Jag är så van vid att bo själv och kunna ta det så lungt jag vill. Nå ja, på torsdag får jag vara ensam i Karstad igen. Tenta på fredag!

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skumparty på valborg, grymt kul att leka barn igen ;-)



Hoppas på lite ass-shaking på fredag! hehe kram

2009-05-04 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0