My new BFF



Hihihihi! Detta ska jag följa. Jag följer inte mycket nu längre men den 2Juni kommer detta till svensk TV.
Jag tyckte att det var så roligt när jag såg trailern för första gången igår. Skrattade som f**. Hon ska utse en ny BFF och de ska vara på ett visst sätt. Ja jag vill se Paris göra narr av folk iaf. Även om hon kan verka lite blåst ibland så är hon rätt cool ändå. Jag tror att mycket av det är show och det säljer juh för sjutton. Tyckte hon var rolig i den där serien med Nicole Richie med. Haha! Fast jag såg inte mycket utav det.

Jag tycker att om det ändå skrivs så mycket om henne överallt kan hon väl bli en Tv-kändis med. Om hon lyckas fånga nog med tittare, som antingen kommer se det för att garva som jag, eller sånna som tycker hon är gullig, sexig eller whatever, så kanske det blir som ett nytt Project Runway a la trashigt bling!

Missa inte den 2 Juni på trean.
Jag ska åtminstone kolla på det en gång

 

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe ja fast den bilden är från förra året :D hihi. men ja funderar på att färga de blondt, va tkr du? :D

2009-05-18 @ 23:19:09
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0