Jag hatar måndagar...

Efter att inte ha sovit mer än fem timmar i natt vaknade jag med ett ryck... BLABLABLA

Jag hade en rätt bra dag idag. Det hände en ganska bra sak igår som fick mig att tänka om och som fick upp mitt humör ganska rejält. Jag och en kompis till mig som inte jag hade haft ett allt för bra förhållande med på senaste halvåret pratade ut och det visade sig i slutet att allt bara hade varit ett missförstånd.

Det är alltid kul att klara upp missförstånd. hehe!
Detta fick mig iallafall igenom måndagen utan bekymmer med ett leende på ansiktet som inte va allt för fejkat.

Ja, jag fejkar leenden ibland. Men vad fan... Ska alla verkligen veta hur man känner innerst inne. Det blir för många, åter fejkade, försök att få ur mig vad som är fel. Ska jag då verkligen dra hela min brandom och brista ut i gråt. Nej fan heller... HAHA sånt kan man hålla för sig själv.....

Idag gick allt som vanligt utom att vi såg på en film om Afrika i skolan. De hade sagt till oss att det var en film hedersmord..... BULLSHIT.... Jag vet vad hedersmord, i de stora dragen, går ut på och den här filmen var verkligen inte om det. Det var mer om de allmänna problemen mellan tro och stat. Om barn som blivit misshandlade, kvinnor som blev misshandlade m.m.

Sen när jag var hemma satt jag mig ner vid mitt skrivbord och började plugga Kemi. Men efter fem minuter kom jag på att jag nog måste prata en gång till med min kemilärare för jag förstår bara hälften av vad de pratade om i boken =P  

Och nu sitter jag här och skriver min blogg....

En till meningslös dag utan "achievements"... (ursäkta svengelskan)

Klart slut.... Puss på er som känner er tilltalade

Kommentarer
Postat av: mette

Kul att dú skaffat blogg, om inte du haft d för förstås :S

2007-05-23 @ 18:59:29
URL: http://delli.blogg.se
Postat av: Anonym

Du skriver ju aldrig :-o

2007-06-06 @ 12:39:50
URL: http://niile.blogg.se
Postat av: mormor

Kul att läsa. Fast vi just pratat så vill jag i alla fall att du ska veta att jag hittar din blogg nu.Kram från Mormor

2008-12-04 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0