Underbar dag

Idag hade jag en helt underbar dag. Först har jag ett par timmar på förmiddagen att göra mig iordning, gosa med surf, äta mat, bli nervös för skolan (vilket bara är temporärt) och att sen slutligen att gå runt 20 i 1.

Idag fic jag så himla mycket bra respons, först i form av svar på mina frågor till läraren och sen också respons i form av nya människor. Idag gick jag till universitetet med attityden att idag ska jag banne mig hitta en vän att umgås med och jag hittade inte bara en utan två så lyckan va fullständig. Inte för att jag vill låta som värsta mobboffret när jag säger "hitta en vän" utan jag menar bara att det kan vara bra att lära känna någon som man faktiskt ska tillbringa de nästa tre åren tillsammans med.

Väl hemma tog jag det lugnt, såg på 4 avsnitt av alias, en DVD vill säga, och sen städade jag, damsög och putsade köket. Jag är en neatfreak men en stolt. Sedan dess har jag inte gjort så mycket mer. Det va min "share of good" för idag. Imorgon ska jag, om allt går som det ska, gå med Angelica, en kurskamat, gå på nöjes och kolla in alla andra nya studenter. DEt ska bli skojj. 

Sen på lördag är juh diplom utdelnings ceremonin. Som maja sa: Inte för uppklädd nu då. Nej då! Det orkar jag nog ändå inte göra på bakfyllan och utan tillräckligt med sömn.... hahaha! Ska bara gå in där, ha kul (så kul man kan ha med fullt med föräldrar och lärare, och sen ta  mitt diplom, hämta surf och sen sticka till arvika där jag ska vara som vanligt.

Nu när jag skriver detta kommer jag på att jag inte får glömma att packa imorgon  inför resan till arvika. (Jag trycker mig hela tiden för att skriva "hem till arvika" Arvika är juh inte längre mitt hem. Sluta sluta Stefanie)

Nu ska jag "call it a night" Sov gott alla mina TROGNA vänner (skrev det med tanke på ett visst mejl från i veckan)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0