Me myself and I

Nu har det gått tre dagar sen mitt senaste prov och imorgon är det dags för ett till... Det provet borde jag juh iallafall få till bra. Tyska bara. 
Under de tre dagarna har jag bara suttit hemma med undantag för ett par timmar ute i friska luften. Eller ja, frisk och frisk. Hur frisk är luften i en stad. JAG VILL UT i NATUREN! Jag tror jag håller på och kvävs ihjäl i den här gudförgätna staden. I tidningar läser man om våld, droger och orättvisor. Det enda som den här staden har att erbjuda är sjön, skogen och naturen i övrigt. Usch, vad jag vantrivs här.

Häromdagen fick jag en broschyr/brev hem från IBS (International Buisness School). Jag kollade upp deras hemsida och lämnade in en intresseanmälan på Hawaii Pacific University. Varför inte kolla upp det lite närmre. Om jag inte har nåt att göra under det närmaste året så är det väl lika bra att kunna kombinera världen med studier och värme. Kolla upp kan man juh alltid göra :)

Apropå titeln på inlägget, jag är inne i en sån där fas igen då jag känner mig instängd i Arvikas tråkiga liv, helt ensam och helt och hållet slutkörd. Tur att det bara är tre skoldagar kvar (plus studentdagarna).

Men i Sommar blir det såhär (om jag inte redan har nämnt det) Innan studenten åker jag Jessica och Sandra till Sunny beach i Bulgarien, solar och festar häcken av oss. Den tredje till femte Juli är det Arvikafestivalen som gäller. Och efter festivalen flyger jag direkt till soliga rivieran, Cagnes sur mer, i Frankrike. 

Sköt om er tills jag skriver nästa gång

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elin

jahapp o där rök mina möten med stefanie i sommar då :/

2008-05-16 @ 21:34:14
URL: http://niile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0