Duktig !

Klockan är 12.30 men jag har redan hunnit med en del. Jag har varit och tränat på gymmet (styrka idag) och ätit lunch.
Jag tycker iaf att det är rätt mycket. Om man jämför med de senaste två dagarna då jag har sovit en del.

Idag ska jag ränna lite på stan med. Ska köpa Kestine för min allergi, kattsand åt Surf och sen ha ett litet samtalsmöte. Senare ska jag sätta igång med tentan och bli så klar at jag kan skicka den till mamsen för korrigering. imorgon blir det som sagt finslipning.

Tack vare träningen känner jag mig snäppet lyckligare på grund av endorfinerna. Inte för att jag är olycklig men gladare kan man alltid bli. Känner mig duktig.

Ha en bra dag och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0