F*n!!!



Att jag alltid ska göra sånna saker. Inte så länge sen skar jag mig i pekfingret på högerhanden och nu i tummen. Tummen som jag verkligen använder en massa. Jag åt min goda chorizo från frankrike som jag köpte i helgen, med en vass kniv. Skar av små bitar och plötsligt, ajj, så hade jag ett rakt (väldigt litet men stort nog) hack mitt på tummen. som en mittbena på tummen. Från nagelns kant och ner. KAn inte var mer opassande. Tur att jag har fingerplåster hemma. Är juh inte första gången det händer som sagt.

Nu ska jag packa inför morgondagens tripp till lilla plutt-Arvika. Mycket grejjer som ska med. Pluggsaker och festkläder... men mina badrumsgrejjer och smink tar mest plats och väger mest av allt. Men vill man vara fin....
måste man lida pin (ibland

Visar er min klädhög sen

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0