God middag

Det var lite sent att skriva god morgon. Jag gick INTE och tränade imorse för jag kände inte för att gå upp tidigt när jag är ledig. Gör juh inte så mycket så länge jag tränar imorgon igen.

Jag längtar så mycket tills på fredag. För det första för att jag får pengar då och för det andra för att jag då kan handla massor med mat igen. Jag lever på bulgur, kyckling och knäcke just nu. Låter illa och det är inte så illa, har lite philadelphia och ketchup och kryddor med. På fredag var det dags för påfyllning igen då.

Efter min lunch ska jag börja plugga för dagen och ikväll blir det TV som vanligt. Ugly Betty och Desperate Housewives.

Nån mer som följer de serierna?

Kommentarer
Postat av: elin

Och vad är det andra med att du längtar till fredag då? :p

2009-04-21 @ 23:24:48
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0