Packandet är i full rulle



Japp, det är då såhär som mina klädhögar ser ut just nu. Kommer till underkläder och en och annan bikini. Varför en bikini undrar väl en del. Först och främst frö de efterlängtade soldagarna och sen för skumoartyt som är på torsdag. Vill inte ha på mig en BH som blir blöt utan hellre en bikini som tål mer.
Soringskorna ligger där, för mornarna med en snabb promenad eller springtur och mina vita pumps med prickar från Spanien frö de lite varmare dagarna. Även trenchen ligger där högst upp. Reser i min jeansjacka. Den drar inte till sig lika mycket katthår och gör lite motstånd när väskan skär in i axeln.

Kommer strax med ett tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0