Tip of the day

Medan jag gick runt och provade en del kläder kände jag mig lite småful, som jag kan känna mig när jag inte har tränat på ett tag. Inget allvarligt och det håller inte i sig särskilt länge och även idag gick det över rätt fort.

Mitt tips idag handlar om hur du kan känna dig vackrare när du provar kläder. Något som funkar för mig är något så enkelt som att ha på sig ett par höga klackar. Det får mig att se längre ut, benen sträcks (mina problemområden) och jag känner mig sexig.  Så om du, som jag, tycker att det är lite jobbigt att prova en del kläder som bikini, underkläder, tajta byxor m.m. så lita på mig att ett par höga klackar boostar självförtroendet.


Måste inte vara såhär höga klackar men något liknande.
Dessa var för övrigt riktigt sexiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0