07.38 tidigt men skönt

Nu är jag uppe och hoppar. Eller hoppar, haha!! Det är väl lite överskattat. Jag har ont i hela kroppen. Hoppas att jag stretchade tillräckligt för jag vill inte få klumpiga ben igen... hmm... får köra spinning imorgon och jämna ut det. Blir nog bra det. Sträcka ut musklerna.

Jajaj, jag siter iallafall här i sängen, tittar på The Voice och ångrar djupt, som vanligt, att jag inte bor iSthlm. Allt skulle vara så mycket enklare där. Skulle hitaa snyggare kläder, bättre mat, skulle kunna lyssna på fler radiokanaler med mera. Om två år så jävlar. Om jag inte åker och är au-pair någonstans i världen. Vi får se då!

Jag kan hursomhelst inte komma på vad jag ska ha på mig idag. Allt skulle vara så mycket enklare om det vore varmt ute. Gott och väl för global warming men än är det inte sommargrader.. haha!! Nej tack gode nåt! Hörde ni? Nåt!! Haha!! Vore så fel om jag skulle skriva gud. Tror inte på gud. Men på nåt. Andar eller så.. hmm.. nu blev jag lite flumm.

Igår hittade jag en bra sida, tack vare Sofi Fahrman som tipsade om det. Det är en sida där man kan klä på en modell alla de nyaste kläderna. Tyvärr är inte alla aplikationer klara än men det håller på. Såhär ser min stylade modell ut.



Snyggt va?? Tänk om jag hade de bene.. haha!! Fast vill man det??

Hörs i eftermiddag.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0