Sen morgon och å vad jag längtar

Även om det kändes bra med en tidig morgon igår så känns det lika bra med en sen idag. Känner mig utvilad och redo för ganska mycket plugg. Idag ska jag läsa klart två kapitel och anteckna det viktigaste i mitt block och sen ska jag göra en bildanalys.

Wish me luck !

Nu ska jag äta frukost, mums. Det vanliga: Müsli med fil och hallonsylt och en kopp te (Wild Berries)

Idag känner jag mer än någonsin för att åka till en metropol. Det hjälper inte min längtan att New York Fashion Week är i full rulle och jag skulle dö för en front-row plats. Men ja vet att jag inte är den enda, hihi,  får bli reporter och fixa in mig bakvägen.. haha! DEt läser jag om här och där. Vad skulle jag göra utan mina bloggar?
Och sen Ida Pyk's blogg där hon pratar om alla underbara ställen i Paris. Jag vill tillbaka dit.. Wahhh!

Okej, nog om det,,, nu gäller det frukost och sen plug plugg plugg (även om jag bara skulle vilja sitta i sängen och inte göra nånting annat än att läsa någon skön roman.. Jaja! Nu sätte jag igång.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0