Sjuka människor

Jag kan känna som om en massa människor är sjuka i huvudet. Jag sitter och kollar på teve och nånting får mig att känna som om det någon gör är abnormalt. Visst är jag inte den enda som tycker att vissa människor rätt och slätt är knäppa i huvuvdet? Det händer mig rätt ofta. Men är de verkligen sjuka i huvudet eller är det beteendenormer som ändrat sig?

Tänkte bara gör en lista på igenkännande tecken som tyder på att någon inte riktigt är normal men vem är egentligen normal? Vi är juh alla speciella, att sedan vissa inte har social kompetens eller bara beteer sig märkbart konstiga det är väl en del av det "speciella".

Men JAG tycker ändå att vissa är konstiga, inte speciella. Det kallas psykologi och i de "speciellas" fall psykiskt stört. Visst är det uttröttande att dela in folk. Skulle det inte vara enklare, även om det är tråkigare, om folk vore lika funtade och fördomar inte fanns???

Kommentarer
Postat av: Carro

På vilket sätt är du bättre än de här människorna? Avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", jävla idiot. "Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months." (fixa dubbelhakan istället!)

2009-02-19 @ 13:18:48
URL: http://misscarro.blogg.se/
Postat av: elin

tadaaa! där kom flumm-stefanie fram ;)

2009-02-19 @ 14:05:08
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0